Wij hebben de oplossing voor hamertenen!

hamertenen

Wilt u ook een goede oplossing voor uw hamertenen? Al tijden had ik het idee dat er iets mis was met mijn tenen. Tijdens het lopen deed het redelijk pijn maar het was niet ernstig. Tijdens hardloop wedstrijden had ik niet of nauwelijks last van. Ik liet het dus maar gaan. Tot ik een aantal maanden geleden stekende pijnen kreeg in mijn voeten. Deze bleef maar niet weggaan en ik kon niet eens meer naar de koelkast lopen. Ik wist niet precies wat er aan de hand was en ging naar mijn huisarts. Die zag direct wat er aan de hand was en adviseerde mij om zooltjes bij footlogics te bestellen. Ik direct enthousiast naar de website gegaan en meteen een paar besteld!

hamertenen

Perfecte ondersteuning

De zooltjes geven een perfecte ondersteuning aan mijn hamertenen. De eerste paar dagen was het nog wennen maar ik heb nu gister al mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen. Deze heb ik ook nog eens gewonnen! Dit keer heb ik helemaal geen pijn gehad en kon ik vrij uit lopen. Al met al ben ik erg tevreden dat ik deze producten bij de organisatie heb besteld! Voor meer informatie bekijk eens de site of neem telefonisch contact met hen op!