Kijk naar de toekomst en niet achteruit

Door gezamenlijk naar voren te kijken en het verleden achter te laten, wordt er gebouwd aan een mooie toekomst. Het verleden met de schulden worden niet vergeten maar tijdelijk geparkeerd zodat er gewerkt kan worden aan de aflossing van de schulden. Na de uitgebreide analyse en nulmeting is het belangrijk om de schulden niet meer als negatief te zien. Het is dan juist de bedoeling om in oplossingen te denken. Wat kan er gebeuren om de schulden zo snel mogelijk te laten dalen. Samen met jouw adviseur ga je kijken naar de mogelijkheden en de betalingsovereenkomst. De stabiliteit van een adviseur die altijd voor jou klaar staat is prettig in een moeilijke periode.

Negatieve gedachten omzetten in  een positieve toekomst

De schulden hebben waarschijnlijk een lange tijd gezorgd voor veel zorgen en problemen. Oxyz wil jou graag helpen om daar vanaf te komen en met een frisse blik naar de toekomst te kijken. Schulden worden vaak ervaren als een negatieve spiraal die steeds verder naar beneden zakt. Oxyz helpt niet alleen bij het adviseren op het gebied van schulden maar ook bij het doorbreken van deze negatieve spiraal. Het is zaak om gezamenlijk door middel van goed overleg tot oplossingen te komen en deze oplossingen te zien als een nieuwe frisse toekomst. Zodat u weer rustig kunt slapen en er financiële rust heerst in jouw bedrijf of gezin. De vaste stellingen van de afloscapaciteit zorgt voor rust, een vast bedrag dat iedere maand zorgt voor het aflossen van de schulden. Natuurlijk kan de situatie veranderen bijvoorbeeld bij het krijgen of verliezen van werk, dan zal ook jouw afloscapaciteit veranderen. Is dit niet het geval, dan is de afloscapaciteit stabiel en een zekerheid waar jij vanuit kunt gaan. Zo kunnen wij gezamenlijk stapje voor stapje werken aan het aflossen van de schulden.