Een goed geregeld kinderfeestje dankzij atractieverhuur

atractieverhuur

Een onvergetelijke dag, dat was wat we hadden na vorige week. Ik had namelijk een leuk en vooral uitgebreid kinderfeestje bedacht voor mijn zoon. Omdat mijn zijn 10 is geworden en hij heel veel vriendjes heeft moest ik wel met iets anders komen dan een speurtocht door het bos. Daarom zocht ik het wat hoger op, ik wilde het kinderfeestje namelijk goed aankleden met atractieverhuur.

De mega opblaasbare glijbaan vond ik helemaal bij miatractieverhuurjn zoon passen

Ik nam bijvoorbeeld een kijkje op het internet. Ik typte in ”atractieverhuur” en kwam al snel terecht bij een bedrijf die atracties verhuurd. Ook voor kinderen. Zo zag ik een aantal opblaasbare springkussens en glijbanen.Ik ging zelf voor de mega glijbaan. Vooral omdat ik het voorstelde dat mijn zoon hier al helemaal van zat te genieten.

Prijs was precies de waarde van mijn budget

Ik nam vervolgens vroegtijdig contact op met het bedrijf om de opblaasbare glijbaan te huren voor een dag. Volgens het bedrijf kon het allemaal geregeld worden en ze konden het zelfs komen brengen bij mij thuis vertelde ze. Ik ging gelijk akkoord en wat me opviel is dat de prijs ook nog eens mee zat. De prijs was precies de waarde van mijn budget.