AAS Schadespecialisten

AAS schadespecialisten

Bij AAS Schadespecialisten kan elk voertuig worden gerepareerd als er op de een of andere wijze schade aan ontstaat. De bedrijven die bij AAS Schadespecialisten zijn aangesloten zijn allemaal zelfstandige bedrijven, die willen werken volgens de filosofie die door AAS is opgezet. De kern daarvan is dat er maximale service wordt geboden aan de klanten. Iemand die op één of andere manier schade aan zijn vervoermiddel heeft opgelopen moet goed worden geholpen, zonder te verdrinken in een moeras van administratieve zaken. Bij AAS Schadespecialisten wordt dus gewerkt op een manier waarop de klanten zoveel mogelijk service ontvangen. Het enige wat een klant moet doen is AAS Schadeherstel inschakelen.

AAS schadespecialisten

Twee telefoontjes richting maximale service

Iemand die onderweg schade oploopt aan zijn auto of motor is flink geschrokken. Meestal ontstaat schade door een defect aan het vervoermiddel of doordat er sprake is van een ongeluk. Het is belangrijk om als slachtoffer in zo’n situatie toch de juiste dingen te doen. Het eerste is het melden van de schade bij de verzekeringsmaatschappij. Dat kan digitaal via de website, via een app of door middel van een telefoontje. Daarna moeten AAS Schadespecialisten op de hoogte worden gesteld dat je schade hebt. Ook daar kun je telefonisch of digitaal een afspraak voor maken.

AAS Schadespecialisten begeleiden

Bij AAS Schadespecialisten word je helemaal begeleid door het proces dat doorlopen wordt bij het herstel van de schade aan je voertuig. Bij de eerste afspraak wordt de schade geïnventariseerd. In overleg met de verzekeraar wordt bepaald op welke wijze de schade kan worden hersteld. Voor die eerste afspraak moet je je rijbewijs, verzekeringspapieren en de groene kaart meenemen. Na die eerste afspraak verloopt het proces bijna automatisch. Op de dag waarop je voertuig wordt gerepareerd kun je vervangend vervoer krijgen of van een haal- en brengservice gebruikmaken.